Informationer om arrangementet DIGITAL MARKEDSFØRING

Her på siden kan du få informationer om arrangementet, afholdt torsdag den 9. november 2017 og samtidige blive klogere på digital markedsføring.

Synergi Reklamebureau Webbureau og Næstved Erhverv inviterede en af Danmarks dygtigste eksperter i digital markedsføring til at komme og give sine fif til at få flere kunder i forretningen. Hans navn er Peter Schjødt, og han har bla. hjulpet Linse Kessler med at sælge 23.000 billetter til Linses Talkshow – uden at bruge en krone i markedsføring.

Digital markedsføring behøver ikke koste en formue eller kræve mange resurser. I skal blot gøre det, som I altid har gjort, men tilpasse indsatsen til de medier og den adfærd, som jeres potentielle kunder har i dag.

Peter Schjødt gennemgik faserne i købsrejsen:

FØR køb: Hvordan dukker I op i “det digitale call center”, hvor brugerne ofte starter købsrejsen: Google, Youtube, Facebook, LinkedIn og Instagram.

UNDER køb: Hvad stiller brugerne af krav til indhold på jeres website/shop på den digitale købsrejse, og hvordan vil det rette indhold sikre jer bedre placeringer i “det digitale call center”. Vi så også på, hvad man gør med de 96-98% af brugerne, der ikke køber eller kontakter jer.

EFTER køb: Der kom helt konkret eksempler på, hvordan man styrker sin kommunikation på sociale medier og nyhedsbreve, og dermed er bedre klædt på til kampen om kunderne, og minimere budgetter til betalt markedsføring.

Se en kort præsentation af Peter Schjødt oplæg og bliv inspireret


Er du interesseret i at se oplæggene – eller har du øvrige spørgsmål, kan du kontakte Mette Østergaard på telefon 5588 5255 eller e-mail moe@naestvederhverv.dk