Workshop om fremtidens digitale administration

Bogføringen skal fremover være digital! Vil du være på forkant med de nye krav og have inspiration til hvordan du kan spare tid på administrative processer, så skal du tilmelde dig vores workshop.

Lovkravene til digital bogføring udfolder sig over en flerårig periode fra juli 2024. For de små virksomheder, vil kravene forventeligt først være gældende fra januar 2026. Men hvorfor vente? Der kan være flere fordele ved at digitalisere sin bogføring og administration, f.eks. kan du mindske risikoen for at miste vigtige dokumenter, begå fejl eller bruge unødigt tid på administrative og manuelle processer.

Er din virksomhed klar? Med de nye regler er der risiko for betydelige bøder, hvis man ikke efterlever de nye krav. Så gør dig selv den tjeneste, og deltag i Næstved Erhvervs og Dansk Revision Næstveds arrangement om emnet.

Sammen med Dansk Revision Næstved og statsautoriseret revisor Christian Bjørk Hansen, revisor Heidi Bergmann og revisor HD-R René Hansen holder vi en gratis workshop om emnet torsdag den 16. november kl. 15.00-18.00.

Workshoppen vil gøre dig klogere på, hvordan du som virksomhed lever op til de nye lovkrav, men du vil også få brugbar inspiration til, hvordan du med held kan digitalisere opgaver i din virksomheds administration, fx håndtering af bogføring, løn, timesedler, bilag, kvitteringer mv.

DU TILMELDER DIG HER

 


Program:
  • Hvad er de væsentligste nyskabelser i den nye bogføringslov og hvornår implementeres den?
  • Hvordan virker det digitale bogholderi og hvordan kan du skabe en effektiv digital arbejdsgang?
  • Robotterne er her – hvordan kan de hjælpe dig og din virksomhed?
  • Hvad findes der af digitale tilskudsmidler.

 

Du kan se program som PDF her

 


Deltag og få styr på:
  • De væsentligste ændringer vedrørende ny bogføringslov.
  • Hvornår (alle) ændringerne træder i kraft.
  • De nye krav om digitaliseringspligt.
  • Digitale løsninger der kan effektivisere administrationen i din virksomhed.
  • Hvordan du kan skabe en effektiv digital arbejdsgang.
  • Anvendelsen af kontorrobotter i hverdagen.

 


Tilmelding:

Tilmeld dig her 

Deltagelse er gratis – og tilmelding sker efter først til mølle-princippet. Senest tilmelding tirsdag 14. november.

Ved tilmelding giver man samtidig Næstved Erhverv sit samtykke til behandlingen af persondata – læs mere i vores fortrolighedspolitik.

ABONNER PÅ VORES NYHEDSBREV

JA TAK

TIDSPUNKT:

Torsdag den 16. november kl. 15.00-18.00.

STED:

Dansk Revision
Vadestedet 6
4700 Næstved

PRIS:

Deltagelse er gratis – og tilmelding sker efter først til mølle-princippet.

TILMELDING:

Tilmeld dig her

SPØRGSMÅL:

Kontakt Chefkonsulent
Dennis Lisner Thyssen:

Tlf.: 5588 5248
E-mail: dlt@naestvederhverv.dk

Gå ikke glip af vores arrangementer, viden og gode nyheder

Ja tak, send mig e-mails på denne her adresse