Lovkravene til digital bogføring udfolder sig over en flerårig periode fra juli 2024. For de små virksomheder, vil kravene forventeligt først være gældende fra januar 2026. Men hvorfor vente? Der kan være flere fordele ved at digitalisere sin bogføring og administration, f.eks. kan du mindske risikoen for at miste vigtige dokumenter, begå fejl eller bruge unødigt tid på administrative og manuelle processer.
Er din virksomhed klar? Med de nye regler er der risiko for betydelige bøder, hvis man ikke efterlever de nye krav. Så gør dig selv den tjeneste, og deltag i Næstved Erhvervs og Dansk Revision Næstveds arrangement om emnet.
Sammen med Dansk Revision Næstved og statsautoriseret revisor Christian Bjørk Hansen, revisor Heidi Bergmann og revisor HD-R René Hansen holder vi en gratis workshop om emnet torsdag den 16. november kl. 15.00-18.00.
Workshoppen vil gøre dig klogere på, hvordan du som virksomhed lever op til de nye lovkrav, men du vil også få brugbar inspiration til, hvordan du med held kan digitalisere opgaver i din virksomheds administration, fx håndtering af bogføring, løn, timesedler, bilag, kvitteringer mv.
DU TILMELDER DIG HER