Har du spørgsmål til uddannelsen?
Så kan du altid kontakte erhvervskonsulent Kristian Fischer Pedersen
Bliv klædt på til at håndtere bæredygtighed i din virksomhed, med praktisk viden og forståelse om ESG!
Næstved Erhverv og Zealand - Sjællands Erhvervsakademi har i samarbejde designet en uddannelse til ejere og medarbejdere i små og mellemstore virksomheder, der vil give dem kompetencer i ESG (Environmental, Social og Governance) og bæredygtighed. Du får viden om ESG's betydning, hvordan man implementerer det i virksomheden, og hvordan det kan bruges til at skabe konkurrencefordele.
Uddannelsesforløbet gør dig klogere på lovgivningen, på indsamling, analyse og rapportering af ESG-data samt på hvordan du kan opnå en konkurrencemæssig fordel med ESG. Og endelig, hvordan du som leder kan processe den bæredygtige omstilling i sin virksomhed!
1. oktober
Introduktion til ESG og relevant lovgivning.
8. oktober
Praktisk opstart af ESG-arbejde.
22. oktober
Dataindsamling, registrering, analyse, rapportering og handlingsplan for ESG-arbejde.
29. oktober
Erfaringer og resultater fra virksomheder, der arbejder med ESG, samt integration af ESG i forretningsmodellen.
Uddannelsen afsluttes med en frivillig eksamen og diplom.
Kontakt erhvervskonsulent Kristian Fischer Pedersen eller læs mere om forløbet på Zealand - Sjællands Erhvervsakademis hjemmeside via nedenstående link!
Prisen for den samlede uddannelse er 8.000 kr. inkl. forplejning & litteratur. Du skal senest tilmelde dig den 17. september 2024!
1. oktober kl. 9.00 - 15.35
8. oktober kl. 9.00 - 15.35
22. oktober kl. 9.00 - 15.35
29. oktober kl. 9.00 - 15.35
Zealand - Sjællands Erhvervsakademi
Femøvej 3, 4700 Næstved
Prisen for den samlede uddannelse
er 8.000 kr. inkl. forplejning &
litteratur.
Så kan du altid kontakte erhvervskonsulent Kristian Fischer Pedersen
Workshoppen handler om hvordan du som virksomhed kan bruge din virksomheds grønne omstilling proaktivt i din eksterne og interne kommunikation. Vi ser på, hvordan du kan kommunikere dit arbejde med bæredygtighed på en måde således, at det øger din konkurrencekraft og din brandværdi.