KUNDEADFÆRD I NÆSTVED


Sådan kan vi bruge data til at påvirke kundetrafikken

Fra september 2016 til april 2017 har Styrelsen for Innovation og Forskning gennemført en intelligent kundestrømsanalyse i Næstved midtby og Næstved Storcenter. Kundetrafikken er blevet målt ved at følge kundernes digitale fodspor via deres mobiltelefoner på kundens vej gennem byen, storcentret og stationen. Målet med analysen er at vise butikkerne, hvordan Big Data kan blive til brugbar lokal viden.

På mødet vil vi blive præsenteret for, hvilke mønstre, kundernes adfærd viste, og om de ændringer, der er sket i forhold til de initiativer, der blev sat i værk i tiden mellem den første måling i november 2016 og den næste i marts 2017.

Der vil blive serveret sandwich, kaffe og vand.

Vi glæder os til at se dig!

PROGRAM

Synergi mellem storcenter og midtby:
• Hvor meget trafik deler storcentret og midtbyen?
• Afdækning af trafik gennem Passagen vs. Stien (midtbyen)
• Afdækning af trafik fra stationen mod midtbyen

Virkede initiativerne?
• Kan vi flytte kundetrafikken rundt i midtbyen?
• Eksempler fra butikker og projekter i Næstved

Hent PDF med invitation her!

Tilmelding

Tilmeldinger er lukket til denne event.