Virtuel rådgivercafé


Book en gratis tid og få svar på dine spørgsmål fra f.eks. et pengeinstitut, en advokat, en revisor, en forretningsudvikler, en markedsføringsekspert eller en IT-forretningsudvikler.

Torsdag den 26. august inviterer Næstved Erhverv til virtuel rådgivercafé.

Rådgivercaféen er for dig, der skal starte virksomhed op eller har en virksomhed i Næstved kommune.

Du kan booke en gratis tid hos en enkelt rådgiver eller flere, hvis du ønsker det. Rammen er 30 minutters gratis rådgivning hos de enkelte rådgivere.


Book en tid hos

Du kan booke 30 minutter hos hver af de seks rådgivere:

Advokaten: Thomas Klæstrup Jørgensen er advokat hos Advodan. Thomas rådgiver primært små og mellemstore virksomheder indenfor dagligdagens erhvervsretlige problemstillinger. Særligt rådgiver Thomas om entrepriseretlige forhold, udarbejdelse af kontrakter, ansættelsesret, køb og salg af virksomheder, selskabskonstruktioner og virksomhedsformer, lejeret og markedsføringsret.

Bankrådgiveren: Book rådgivning hos Niels Hjort Erhvervsrådgiver fra Nykredit Erhverv og
få svar på spørgsmål omkring forretningsudvikling og finansiering af virksomheden – herunder krav til egenkapital og muligheder for banklån, realkreditlån, factoring eller øvrige finansieringskilder.

Revisor: Mød statsaut. revisor Rickard Patel fra Beierholm og få bl.a. rådgivning om opstart af virksomhed, bogholderi, økonomistyring, regnskab, skat, moms og afgifter samt køb/salg af virksomhed.

Marketingeksperten: Thomas Kjær er indehaver af Webton Danmark, hvor de (primært) hjælper danske SMV’er inden for hjemmesider, webshops, grafisk design og markedsføring på Google og sociale medier

Forretningsudvikleren: Mød Erik Plauborg som er ejer af EP Management Consulting & Execution. Erik har mange års erfaring inden for kommerciel forretningsudvikling, finansiering, eksport, ledelse, kontrakter, produkt og teknologiudvikling produktværdi (value proposition) og markedstest

IT–forretningsudvikleren: Kim Gregersen er stifteren bag IT Operators og rådgiver blandt andet om proces og digitalisering, typisk med IT som værktøjet. Få blandt andet rådgivning om automatisering, digital sikkerhed, automatisering, systemer til lager og logistik, styring -og planlægningssystemer, integrationer og produktudvikling igennem digitalisering.


Deltagelse

Som deltager skal du være velforberedt og have spørgsmål, samt relevante elektroniske dokumenter klar, til den enkelte rådgiver.

Sørg for at sidde klar foran din pc, hav din telefon tændt og være klar med papir og kuglepen. Når det bliver din tur, bliver du kontaktet af én af rådgiverne.

Du kan tilmelde dig her

Der er tilmeldingsfrist onsdag den 25. august kl. 12.00.

Ved manglende fremmøde uden afbud, opkræves et ”No show-fee” på 200,- plus moms.

Kan du ikke deltage torsdag den 26. august?  Fortvivl ikke – vi holder Rådgivercafé igen tirsdag den 28. september kl. 13.00-16.00. Hold øje i vores nyhedsbrev, Facebook og LinkedIn. 


Ved tilmelding giver man Næstved Erhverv sit samtykke til behandlingen af persondata – læs mere i vores persondatapolitik