Undersøgelse foretaget af Dansk Ervervsfremme giver Næstved Erhverv den hidtil bedste vurdering.
Hvert år måler Dansk Erhvervsfremme tilfredsheden blandt de virksomheder, som Næstved Erhverv har været i kontakt med i løbet af året. I år indbefatter målingen de 378 virksomheder, som i løbet af årets første 10 måneder har deltaget i et kursus, workshops eller et vejledningsforløb hos os.
Næstved Erhverv er sat i verden for at gøre en forskel for erhvervslivet i Næstved Kommune og derfor er det vigtigt løbende at følge op på udbyttet af det arbejde, vi udfører. Direktør for Næstved Erhverv Rasmus Holst-Sørensen er glad for undersøgelsens resultater: ” Igen går vi frem på alle parametre, og ligger nu godt over 6 på en skala fra 1 til 7 over hele linjen. Der bliver leveret værdiskabende kvalitet fra A-Z. Og vi måler altså på alle forløb – store som små – hvor vi har haft virksomheder i hænderne. ”
- Undersøgelsen viser blandt andet: 92% af de adspurgte er tilfredse med Næstved Erhverv.
- På en skala fra 1-7, hvor 7 er bedst, vurderes medarbejdernes kompetencer til hele 6,3.
- 60 pct. af respondenterne, henvist til privat rådgivning, vurderer, at Næstved Erhvervs henvisning var den direkte årsag til deres rådgiverkontakt.
- På en skala fra 1-7, hvor 7 er bedst, vurderes Næstved Erhvervs samlede image til 6,3.
- Når Dansk Erhvervsfremme måler Næstved Erhvervs Net Promoter Score (NPS) – et værktøj, der udtrykker respondenternes samlede loyalitet over for organisationen – kan 60 pct. af Næstved Erhvervs brugere kategoriseres som loyale. Det giver en score på +45. Dette er ifølge Dansk Erhversfremme en god score, som indikerer stor kundeloyalitet hos Næstved Erhverv.
Du kan læse hele Dansk Erhvervsfremmes undersøgelse af Næstved Erhverv her